Novinky
Zúčastníme se Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně (2.10.2017)

Ve dnech 9. a 10.10.2017 se zůčastníme B2B setkání Kontakt&Kontrakt pořádaného na brněnském výstavišti při MSV 2017.

Máte-li zájem se s námi při této příležitosti setkat, můžete se registrovat na stránce ZDE.


Článek na webu o stavebnictví (9.6.2017)

Helios Orange jako ideální nástroj pro řízení zakázek stavebních firem?    ANO!

Přečtěte si náš článek na webu tzb-info.cz.


Webinář - Helios Orange ve stavebnictví (2.6.2017)

Společnost CATHEDRAL Software, s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na webinář s názvem "ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK JEDNODUŠE S HELIOS ORANGE"

Více informací o semináři naleznete zde>>.


archív novinek
Zasílání novinek

Naši zákazníci mají možnost využít těchto služeb zákaznické podpory:

  • Hotline - zákaznická podpora našich produktů. Své požadavky můžete zadat telefonem, emailem nebo online, pomocí systému pro elektronickou evidenci a sledování řešení požadavků.

Telefonní a emailové kontakty na náš hotline naleznete v sekci Kontaktní údaje.

Systém pro elektronickou evidenci a sledování řešení požadavků naleznete v sekci Zákaznické centrum.

 

  • Vzdálená podpora – pro zákazníky, kteří preferují maximální rychlost řešení problémů, je určena tuto služba. S mírnou nadsázkou se dá tato služba označit jako řešení problémů téměř okamžitě.

Pro službu využíváme následující systém:

 

Profesionální program TeamViewerTeamViewer podpora

Pro vzdálenou pomoc kontaktujte konzultanta, kliknutím na obrázek stáhnete soubor "podpora.exe", po spuštění programu sdělte konzultantovi "Vaše ID". Poté konzultakt převezme kontrolu nad Vaším PC a pokusí se problém vzdáleně vyřešit.